مستند جدید در شبکه العالم؛

معرفی «چای ایرانی- تولید ملی» به مخاطبان عرب زبان

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۱۷۴
معرفی «چای ایرانی- تولید ملی» به مخاطبان عرب زبان
چای ایرانی مرغوب، تولید خطه شمال ایران و فرایند تولید آن در مستند «چای ایرانی- تولید ملی» به مخاطبان عرب زبان شبکه العالم معرفی می شود.

به گزارش برنا، حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از مهم ترین اقدامات در جهت ایجاد رونق و گشایش های اقتصادی است؛ موضوع مهمی که ضرورت توجه به آن در سال جدید هم با طرح شعار و هم در عرصه عمل احساس شده است.

شبکه العالم در مستند جدید به تهیه کنندگی محمد معین مقامی، ضمن معرفی انواع چای مرغوب ایرانی با سفر به استان گیلان و شهرهای لاهیجان، املش و رانکوه فرآیند تولید چای ایرانی و ابعاد مختلف آن را به تصویر کشیده است.

محمد معین مقامی در اینباره گفت: تیم فنی شبکه العالم با حضور در یکی از بزرگترین کارخانه های چای کشور مراحل تولید چای را از ابتدا تا مرحله بسته بندی این محصول از جمله ( چگونگی برداشت، متدهای مختلف خشک کردن چای، پهن کردن چای، مالش، تخمیر، بسته بندی و غیره را رصد کرده و اطلاعات بسیار مبسوطی را به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد.

تشریح توانمندی های صادراتی این محصول و طرح مشکلات و راهکارهای آن در مصاحبه با چای کاران و صادرکنندگان وهمچنین جاذبه های گردشگری چای برای توریست های داخلی و خارجی نیز از محورهای اصلی موضوع این مستند است که مقامی در آخر به آن اشاره کرد.

  مستند "چای ایرانی- تولید ملی" با اجرای محمد باقر حیدری و گروه تصویربرداران؛ امیرحسن عزیزی، محمدحسین طاهری و نیما محسنی، امشب 20 تیرماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز