پایان کار «دراکولا» مدیری

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۵۳۸۸
پایان کار «دراکولا» مدیری
تصویربرداری سریال «دراکولا» به کارگردانی و‌ تهیه‌کنندگی مهران مدیری به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ تصویربرداری سریال «دراکولا» به کارگردانی و‌ تهیه‌کنندگی مهران مدیری از بهمن ۱۳۹۹ آغاز شد. این سریال از سه‌شنبه، سوم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو‌ و نماوا پخش شد و تصویربرداری آن همزمان با پخش ادامه داشت.

در حالی که آخرین قسمت از سریال «دراکولا» دو روز دیگر (سه‌شنبه ۲۲ تیرماه) پخش می‌شود، سیما تیرانداز امروز با انتشار تصویری از خودش، امیرمهدی ژوله، محمد بحرانی اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش در پشت صحنه سریال «دراکولا» خبر از پایان تصویربرداری این سریال داد.

او در پست اینستاگرامی خود نوشته است: 

«خداحافظ دراکولا… جای بهنام جان تشکر و نیما جان شعبان‌نژاد  در این عکس خالی است. دم همه عوامل پشت صحنه گرم، که  زحمت کشیدن تا ما دیده بشیم.

ممنون از شما تماشاگران محترم که همراه ما بودید.»

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده داشته و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی کرده است. 

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم. 

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

«دراکولا» محصولی از فیلم مارکت است که  روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا پخش می‌شود.

منبع:ایلنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز