در شبکه سحر؛

«جوکر» امشب به تلویزیون می آید

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹۱
«جوکر» امشب به تلویزیون می آید
فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس در «کلوزآپ» امشب در کانال اردوی شبکه سحر نقد و بررسی می شود.

به گزارش برنا؛ فیلم سینمایی «جوکر» محصول سال 2019 به نویسندگی و کارگردانی تاد فیلیپس در این برنامه تحلیل خواهد شد.

وی افزود: شاپور عظیمی، منتقد نام آشنای سینمای ایران و جهان با حضور در برنامه به تشریح و نقد این فیلم از زوایای مختلف خواهد پرداخت.

فیلم سینمایی جوکر، محصول کشور آمریکا بوده و در ژانر تریلر روان‌شناختی توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده ‌است.

 داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و زندگی کمدین شکست‌ خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد.

 واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است؛ بدین ترتیب او بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون از دیگر بازیگران فیلم هستند.

 علاوه بر معرفی فیلم « جوکر» و پخش بخش هایی از آن، معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر کلوزآپ است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 21تیرماه ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز