حضور مجری «ایران امروز» در انجمن اوتیسم؛

تحریم دارویی ایران و تاثیرش بر بیماران اوتیسمی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۵۷۰۱
تحریم دارویی ایران و تاثیرش بر بیماران اوتیسمی
موضوع برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی به بررسی تحریم دارویی ایران بر بیماری اوتیسمی اختصاص دارد.

به گزارش برنا؛ لیلا فرامرزی مجری برنامه «ایران امروز» با حضور در انجمن اوتیسم ایران و گفت و گو با مدیرعامل این انجمن و دیگر مسئولان و والدین بیماران اوتیسمی، از آنها درباره مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به خصوص تاثیر تحریم دارویی ایران توسط آمریکا و اروپا بر کمبود و گرانی داروهای این بیماران پرس و جو می‌کند.

 سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران؛ سحرانه جوادی آسایش، مدیر واحد سلامت خانواده و سینا توکلی، مدیر آکادمی اوتیسم از جمله مسئولانی هستند که در برنامه «ایران امروز» با آنها مصاحبه می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن اشاره به مشکلات خانواده‌های اوتیسم در تأمین دارو و پرداخت هزینه‌‌های اضافی در اثر تحریم‌های دارویی، به ریاکاری و دروغ آمریکا و اروپا در خصوص آزادی ورود دارو به ایران می‌پردازد.

برنامه «ایران امروز» سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز