بازگشت «گاندو» به آنتن تلویزیون

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵۸۹۵
بازگشت «گاندو» به آنتن تلویزیون
نوروز امسال بود که قسمت های اولیه فصل دوم سریال «گاندو» به آنتن شبکه سه سیما رسید. سریالی که با وجود نمایشِ فصل سوم سریال کمدی «نون‌‌ خ» بازهم توانست طرفداران خودش را پیدا کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، این سریال با توجه به اینکه اولین سریال در حوزه امنیتی به شمار می‌رفت، یک داستان واقعی را دستمایه خود قرار داد و مردم نیز از خواستار ادامه بازسازی چنین پرونده های مهمی شدند. سازندگان «گاندو» هم همان زمان این قول را به مخاطبان خود دادند که با روایت پرونده‌های جدید بازگردند.

در ادامه سازندگان «گاندو» فصل دوم آن را برای نوروز ١۴٠٠ تدارک دیدند اما هنوز چندی از پخش سریال نگذشته بود که واکنش‌ها به فصل دوم «گاندو» آغاز شد و اظهارات مقامات رسمی دولت در این باره به اوج خود رسید و درست در اواسط سریال، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه اعلام کرد که سریال در همین‌جا به پایان می‌رسد.

با ورود کاراکتر شارلوت که از ابتدای سریال مخاطب با شخصیت او آشنا شدیم برای جاسوسی انگلیس به ایران، فصل دوم «گاندو» موقتاً آنتن را ترک کرد.

حالا خبرهایی به گوش رسیده که قرار است ادامه سریال «گاندو ٢» به زودی روی آنتن برود.

به سراغِ مهدی آذرپندار؛ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما رفتیم و او پاسخ داد: «سریال آماده پخش در مردادماه است و از فیلمبرداری هم دو سه روز باقی مانده؛ بنابر ملاحظات باید تصمیم بگیرند که این زمان روی آنتن برود و یا پخشِ آن به زمانی دیگر موکول شود.»

او همچنین تأکید کرد که ادامه «گاندو» حدوداً ٢۶ قسمت است.

منبع: سینما نوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز