«ما مردم» و کارشناسان بررسی می‌کنند؛

تراژدی موج سواری روی جان مردم آمریکا

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۱۴۶
تراژدی موج سواری روی جان مردم آمریکا
برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس تی وی نگاهی دارد به سقوط ساختمان ۱۲ طبقه در آمریکا و ناتوانی دولت این کشور در مدیریت این ماجرا.

به گزارش برنا، «ما مردم» در برنامه این هفته با پرداخت به سقوط ساختمان ۱۲ طبقه در حومه فلوریدا و مرگ ۸۰ آمریکایی در این حادثه، ناتوانی دولت ایالات متحده در کمک به آسیب دیدگان و نقشش در بروز این حادثه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه‌سادات دربندی همچنین به این واقعیت می‌پردازد که انجمن مهندسان عمران آمریکا به زیرساخت‌های ایالات متحده نمره‌ C داده است و برای مثال، گزارشی در سال ۲۰۱۸ نشان داده بود که زیرزمین ساختمان ۱۲ طبقه فلوریدا ممکن است به دلیل نفوذ آب و خوردگی فرو بریزد.

میلاد جوانمردی مجری برنامه «ما و مردم» از مایکل اسپرینگمن، نویسنده و وکیل و پل شلدون فوت، مفسر به عنوان میهمانان برنامه می پرسد که چه کسی مسئول سقوط مرگبار ساختمانی در آمریکا است؟ خواسته قربانیان چیست و دولت آمریکا چرا در مدیریت ماجراهای پس از ریزش ساختمان تا این درجه ضعیف ظاهر شد؟

برنامه «ما مردم» روز چهارشنبه ساعت 07:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 19:30، جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز