پخش «مریم مقدس» در تلویزیون

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۱۷۱
پخش «مریم مقدس» در تلویزیون
سریال تلویزیونی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی، داستان زندگی حضرت مریم (س) را برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر روایت می کند.

به گزارش برنا، داستان به شانزده سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد در حالی که مردم منتظر تولد مسیحای موعود هستند و فرزند عمران دختر می شود و نام او مریم انتخاب می شود. زکریا تلاش می کند علی رغم مخالفت های روحانیون یهودی مریم در معبد بماند و کم کم با وجود الهامات به ایشان مردم به سوی او جلب می شوند. در ادامه باردار شدن مریم به اذن خداوند سوء ظن مردم برانگیخته می شود و هرود که از تولد این کودک که همان حضرت عیسی (ع) است، احساس خطر کرده و دستور قتل نوزاد را می دهد و ماجراهایی رقم زده می شود که مخاطب را با خود همراه می سازد.

در ساخت این مجموعه از آیه های قرآن، روایات اسلام و همچنین روایات مسیحیان، استفاده شده است.

شبنم قلی‌خانی، پرویز پورحسینی، مریم رضوی، حسین یاری، محمد کاسبی، رؤیا تیموریان، شیرین بینا، جعفر دهقان، مرجان شیرمحمدی، کوروش تهامی، افسانه ناصری، اندیشه فولادوند، منصور خاکی، رضا توکلی، فخرالدین صدیق‌شریف، مهتاب کرامتی و ... از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

 سریال تلویزیونی «مریم مقدس» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی در یازده قسمت 45 دقیقه ای از 22 تیر ماه هر شب ساعت 24 به وقت تهران به روی آنتن کانال کردی خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز