از کانال آذری شبکه سحر؛

تلویزیون با برنامه «کعبه عشق» به پیشواز عید قربان می رود

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۰۹
تلویزیون با برنامه «کعبه عشق» به پیشواز عید قربان می رود
به مناسبت عید قربان و مناسک حج ابراهیمی برنامه «کعبه عشق» از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، این ویژه برنامه ها از روز جمعه 25 تیرماه به تهیه کنندگی پناه نجف زاده در برنامه پخش کانال آذری شبکه سحر قرار می گیرد.

نجف زاده تهیه کننده این برنامه گفت: در دوسال اخیر با گسترش پاندمی کرونا در جهان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد تغییرات زیادی در سبک زندگی و اوضاع و احوال مردم جهان بودیم که این موضوع به برگزاری مراسم عبادی و سیاسی حج نیز تسری یافت. با توجه به درخواست های مکرر و فراوان مخاطبان و بینندگان کانال آذری در جمهوری آذربایجان، لاجرم ما و دست اندرکاران ساخت برنامه در کانال آذری را برآن داشت تا برای تداعی ایام حج و نیز یادآوری دستاوردهای سیاسی و مهم این فریضه دینی و اسلامی، برنامه ای بسازیم.

نجف زاده ادامه داد: موضوعات و محورهای مهمی در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است که اصلی ترین آن ها عبارتند از: مناسک حج در قرآن، شرایط و احکام حج، عوامل قبولی حج از دیدگاه قرآن و روایات اسلامی، حج عامل وحدت و برادری مسلمانان، بررسی فرصت آفرینی حج از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ، حج قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حج به مثابه یک همایش بزرگ اسلامی برای نفی قدرت های استکباری، عوامل وحدت زا در مناسک حج و عملکرد سعودی ها در این عرصه، حوادث و فجایع بارز از کوتاهی در مسئولیت های اجرایی حج و عدم پاسخگویی متناسب در قبال جامعه مسلمین توسط عوامل سعودی و....

نجف زاده که علاوه بر تهیه کنندگی، اجرای ویژه برنامه های «کعبه عشق» را نیز برعهده دارد، افزود: برای بالابردن غنای برنامه و افزایش و دربرگیری موضوعات متنوع تلاش کردیم از حضور کارشناسان مختلفی در برنامه بهره گیریم که از آن جمله می توان به حضور حجج اسلام سیداحمد حسینی، رضا جعفری، محمدرضا مصلح، سیدرضا میرمحمدی، محمدرضا ندیری و....اشاره کرد. همچنین بخش های مختلفی در برنامه گنجانده شده است که شامل: گزارش، کلیپ، نماهنگ های مناسبتی، دلگویه های منتظران زیارت خانه خدا و غیره می شود.

برنامه «کعبه عشق» (عشق کعبه سی) از روز جمعه 25 تیر ساعت 17:15 به وقت تهران تا روز سه شنبه 29 تیر و در مدت زمان 40 دقیقه از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز