اولین واکنش رسمی مجری سابق تلویزیون پس از پست جنجالی/ قصد مهاجرت ندارم

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۰۰:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۷۳۶۹
اولین واکنش رسمی مجری سابق تلویزیون پس از پست جنجالی/ قصد مهاجرت ندارم
شیرین صمدی مجری سابق شبکه دو که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است شب گذشته ۲۳ تیرماه با انتشار پستی بدون حجاب به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ شیرین صمدی مجری سابق شبکه دو که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است شب گذشته ۲۳ تیرماه با انتشار پستی بدون حجاب به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود.

حال او در اولین موضع رسمی اش پس از این اقدام اعلام کرد: دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

الان مدت هاست که در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان و در پاسخ به اینکه می خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه های دیگر بالا می برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم اما درباره آینده ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

منبع: صبا

نظر شما