در رادیو فرهنگ‌؛

پخش مراسم رونمایی کتاب «جنگ و صلح» از « آیین کتاب»

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۷۷۰۰
پخش مراسم رونمایی کتاب «جنگ و صلح» از « آیین کتاب»
رادیو فرهنگ با همکاری نشر صاد در برنامه « آیین کتاب» مراسم رونمایی از کتاب «جنگ و صلح» نوشته‌ سیدمحمدمهدی دزفولی را پخش می کند.

به گزارش برنا؛ مراسم رونمایی از کتاب «جنگ و صلح» که با حضور برخی از چهره‌های سیاسی و نظامی کشور همچون دکتر محسن رضایی، سردار حسین علایی، سردار بهمن کارگر، دکتر کمال خرازی و برخی شخصیت‌های سیاسی دیگر ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ به طور مستقیم روی آنتن می رود.

کتاب «جنگ و صلح» نوشته سیدمحمدمهدی دزفولی که با موضوع قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت به همت نشر صاد منتشر شده است، با حضور برخی چهره‌های سیاسی و نظامی کشور شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به طور محدود برگزار می‌شود.

کتاب «جنگ و صلح» مجموعه‌ای از مصاحبه با ۱۵ چهره و شخصیت سیاسی، نظامی و اقتصادی درباره شرایط دوره جنگ و بعد از جنگ در دوره دولت سازندگی است و به چگونگی اتمام جنگ در تیر ۱۳۶۷، و چگونگی ورود به دوره سازندگی، نتایج و پیامدهای این دوره‌ پرداخته است.

علاقه مندان می توانند ساعت ۱۸:۰۰ از طریق امواج رادیو فرهنگ اف ام ۱۰۶ و ای ام ۵۸۵ و با پایگاه اطلاع رسانی این شبکه به نشانی http://radiofarhang.ir/ با این مراسم همراه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز