«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند:

جزییات ترور هشام الهاشمی پژوهشگر سیاسی عراق و واکنش کاربران فضای مجازی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۷۹۸۰
جزییات ترور هشام الهاشمی پژوهشگر سیاسی عراق و واکنش کاربران فضای مجازی
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی عرب نسبت به انتشار جزئیات قتل هشام الهاشمی ، کارشناس مسائل امنیتی و راهبردی عراق در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم مطرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش برنا، انتشار جزئیات قتل هشام الهاشمی از سوی قاتل وی، احمد الکنانی با واکنش افکار عمومی عراق و جهان عرب مواجه شده است که در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این خصوص بیان خواهد شد که احمد الکنانی، قاتل هشام الهاشمی ضمن اشاره به اینکه وابسته به یک گروه قانون شکن است به جزئیات و نحوه انجام عملیات تروریستی اذعان کرده است.

الهاشمی از کارشناسان و تحلیلگران مطرح مسائل راهبردی و امنیتی بود که دیدگاه های او در محافل رسانه ای و سیاسی عراق مورد توجه قرار می گرفت و شامگاه هفتم تیرماه ۹۹ در راه بازگشت از مصاحبه با یکی از شبکه های عراقی، مقابل خانه اش در منطقه «زیونه» بغداد هدف حمله مسلحانه دو موتور سوار قرار گرفت و کشته شد، این حادثه افکار عمومی عراق و جهان عرب را تحت تاثیر خود قرار داد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 26 تیرماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما