مرتضی علی آبادی:

امیدوارم «دینامیت» رکوردشکنی کند

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۱۱۰
امیدوارم «دینامیت» رکوردشکنی کند
این روزها فیلم سینمایی «دینامیت» در شرایط خاص کرونایی هم توانسته رکورد فروش و جلب نظر مخاطب را بزند .مرتضی علی آبادی بازیگر سریال «لیسانسه ها»، «شمعدانی» و «گاندو» که با یک نقش کمدی این روز ها فیلم سینمایی «دینامیت» را در حال اکران دارد و البته در انتظار اکران «راند چهارم»علیرضا امینی و «ورود خروج ممنوع» امید آقایی نیز هست ، در گفت وگو با برنا از همکاری اش با علیرضا امینی می گوید.

مرتضی علی آبادی بازیگر سریال «لیسانسه ها»، «شمعدانی» و «گاندو» در خصوص فیلم در حال اکران خود  «دینامیت» با برنا گفت و گو  کرد:

فیلم سینمایی «دینامیت» در حال حاضر که پیک پنجم کرونا را می گذرانیم شروع به اکران شد و خدا را شکر تا به این لحظه موفق بوده  و البته پیش بینی هم می شد که این فیلم با کارگردانی  مسعود اطیابی بتواند نظر مخاطبان را جلب کند چراکه به هرحال رزومه و عملکرد شان چه در فیلم و چه در سریال بر هیچ کس پوشیده نیست و صاحب آثار خوبی هستند که به خصوص در فیلم و سریال های کمدی بیشتر مشهود است و  مورد پسند مردم واقع می شود به طور کل این باعث افتخار من است که در«دینامیت» در کنار بازیگران کار بلد دیگر ایفای نقش کردم.

بازیگر «شمعدانی» ادامه داد: من شخصا به فیلم های کمدی علاقه دارم و با همین ژانر وارد عرصه هنر به خصوص تلویزیون و سینما شدم و باز هم می گویم که این علاقه شخصی بنده است ولی در کنار بازی در فیلم و سریال های طنز  آثار جدی و عاطفی را هم خیلی دوست دارم.

این بازیگر ادامه داد:  بدو ورود من به این عرصه با سریال «شمعدونی» و «لیسانسه ها» بود و با کمک سروش صحت اتفاقاتی خوب برایم رقم خورد و دیده شدم. روزی که عوامل فیلم سینمایی «دینامیت» از من دعوت کردند تا به جمع شان بپیوندم به شدت از این مسئله استقبال کردم. خداراشکر در حال حاضر قراردادی با سریال شبکه نمایش خانگی و یک سریال تلویزیونی بسته ام و از ماه آینده وارد شروع فیلمبرداری و پروژه می شوم.

علی آبادی گفت: می خواهم از همین تریبون به تمام عوامل فیلم سینمایی «راند چهارم» به خصوص علیرضا امینی کارگردان کاربلد و بزرگ که با این فیلم، صاحب دو جایزه بین المللی از جشنواره درون خانگی روسیه شدیم تبریک عرض کنم  و در کنار آن نیز یک تبریک ویژه به خانم الهه حصاری می گویم چرا که واقعا بازیگر توانمندی هستند و   این فیلم دومین اثری بود که کنار هم به ایفای نقش پرداختیم. و در مرحله آخر نیز به جناب مرتضی غفوری که به عنوان بهترین فیلمبردار انتخاب شده اند تبریک عرض می کنم .

بازیگر «دینامیت» افزود: بسیار برای من خوشایند است که در این ماه و روزهایی که مردم با بیماری کووید 19 دست و پنجه نرم می کنند شاهد دو خبر خوب بوده اند. به خصوص این اخبار خوشایند برای من که فیلم سینمایی «راند چهارم» را در کارنامه دارم و این فیلم توانست صاحب جایزه شود بسیار لذت بخش بود و امید است فیلم سینمایی «دینامیت» برای رکورد شکنی به گیشه برود و مورد استقبال مردم قرار بگیرد .

در مجموع  و در پایان صحبتم برای همه مردم آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم و از آنها دعوت می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی فیلم سینمایی «دینامیت» را ببینند و برای موفقیت فیلم سینمایی «راند چهارم» در عرصه های بین المللی بهترین آرزو ها را دارم.

index

index

نظر شما