با "چشم انداز" بحران ها را مدیریت کنید

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۴۷۴
با چشم انداز بحران ها را مدیریت کنید
برنامه چشم انداز با حضور مجری کارشناس لیلا علوی پیگیر مطالبات مردم در حوزه اجرایی شدن قوانین و سیاست های کلان کشوری در حوزه سلامت است. این برنامه روز دوشنبه 28 تیر ماه به موضوع مدیریت بحران در کشور می پردازد.

به گزارش برنا؛ سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه «چشم انداز» در این باره توضیح داد: به منظور ارتقای توانمندی جامعه در امور پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری و نیز پاسخ موثر در برابر مخاطرات طبیعی، حوادث و بحران ها، قانون مدیریت بحران با عنوان لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور به تصویب رسیده است. به این بهانه در برنامه چشم انداز با دکتر اسماعیل نجار ( رئیس سازمان مدیریت بحران کشور) و دکتر محبی نجم آبادی ( عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ) به بررسی مبانی قانونی چگونگی مدیریت بحران در کشور پرداخته ایم. چشم انداز را دوشنبه ساعت 20 از رادیو سلامت می توانید بشنوید.

وی ادامه می دهد: این برنامه چشم اندازی از دریچه سلامت به آینده است که با هدف بررسی سیاست های کلان حوزه سلامت، قوانین و تصمیم گیری های کلان در حوزه بهداشت و درمان از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و روانه آنتن می شود. موضوعات مطرح شده در این برنامه بخشی از دغدغه های رادیو سلامت در سیاست گذاری سطح کلان مسئولان در همه ابعاد سلامت، محیط زیست، اقتصاد سلامت و ... است.

مجری کارشناس این برنامه لیلا علوی است. این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می شود. همچنین مخاطبان برنامه در فضای مجازی هم گزیده هایی از برنامه را می توانند ببینند و بشنوند.

نظر شما