در شبکه سحر؛

مدیر دوبلاژ سریال «کیمیا» مهمان « شما و سحر»

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۸۵۸۸
مدیر دوبلاژ سریال «کیمیا» مهمان « شما و سحر»
مراحل دوبله سریال کیمیا در دهلی نو با حضور مدیر دوبلاژ این مجموعه در برنامه « شما و سحر» امشب برای مخاطبان اردوزبانان شبکه سحر تشریح می شود.

به گزارش برنا؛  این برنامه با حضور نذر امام نقوی، مدیر دوبلاژ سریال تلویزیونی کیمیا در دهلی نو به بررسی چگونگی دوبله سریال کیمیا خواهد پرداخت.

شریفیان گفت: در این برنامه با ویبھو سری واستو، دوبلور نقش آرش، گویندہ و مجری معروف در آل انڈیا ریڈیو بزبان انگریزی و ھندی و نیز پرگیا جھا، دوبلور نقش کیمیا، گویندہ و مجری معروف و ھنر پیشہ سنیما و تئاتر درباره نقششان در سریال کیمیا به صورت اسکایپ گفت و گو خواهد شد.

وی افزود: سریال کیمیا اخیراً از کانال اردوی شبکه سحر پخش شده و مورد توجه و استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفته است.

سریال «کیمیا» با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.  

پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، آرش مجیدی، گلوریا هاردی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی و ... از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 پرویز گوهر در نقش منوچهر، شمائله گوهر در نقش مهتاب، معین شمسی در نقش شریف، زین شمسی در نقش امین نکونام، اثر عثمانی در نقش پیمان نیکونام، زرین ناز در نقش عطیه شریف، سمیرا رضا در نقش نرگس، سیف احمد در نقش سعید، سلیم خان در نقش شهرام کامفر، صابر حسین در نقش ناصر، نیرج شرما در نقش فرخ پارسا از جمله صداپیشگان دیگر حاضر در دوبله این اثرند.  

طرح پرسش، نظر سنجی از مخاطبان در خصوص برنامه های کانال اردوی سحر، موزیک ویدئو و کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» با اجرای فاطمه سکینه مهدی 27تیرماه ساعت  19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز