تعطیلی سینماها لغو شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۹۳۰۱
تعطیلی سینماها لغو شد
باتوجه به شروع پیک پنجم ویروس کرونا در کشور و تشدید وضعیت قرمز این بیماری، از فردا ۲۹ تیرماه بسیاری از مشاغل در پایتخت تعطیل می‌شوند. همچنین اخباری از تعطیلی سالن‌های سینما به گوش می‌رسید.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ باتوجه به شروع پیک پنجم ویروس کرونا در کشور و تشدید وضعیت قرمز این بیماری، از فردا ۲۹ تیرماه بسیاری از مشاغل در پایتخت تعطیل می‌شوند. همچنین اخباری از تعطیلی سالن‌های سینما به گوش می‌رسید.

ظهر امروز نیز علیرضا رییسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا  تاکید کرد که سالن‌های سینما و تئاتر در ۶ روز پیش رو تعطیل خواهند بود.

بر همین اساس محمد قاصداشرفی رییس انجمن سینماداران کشور درباره تعطیلی سالن‌های سینما گفت: سینماها ظرف ۶ روز تعطیلی آینده، تعطیل نمی‌شوند، استاندار تهران نیز در گفتگو با رسانه‌ای اعلام کرد که نیازی به تعطیلی سالن‌های سینما وجود ندارد و فقط باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ ما هم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و هیچ مشکلی در سینما وجود ندارد. سینما هیچ خطری ندارد، حضور تماشاگران نسبت به ظرفیت سالن‌ها ناچیز است و خطری در این مکان وجود ندارد. همچنین فاصله‌های اجتماعی در سینماها حفظ می‌شوند.

پیش از این و علی‌رغم اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، سینماداران از تعطیلی سینماها که جزو رده‌بندی گروه شغلی ۲ کرونایی هستند و نباید در شرایط قرمز کرونایی فعالیتی داشته باشند، جلوگیری کردند.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز