در رادیو فرهنگ؛

نگاهی به آینده باشگاه های کتاب خوانی در «کتاب بان»

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۴۲۷
نگاهی به آینده باشگاه های کتاب خوانی در «کتاب بان»
برنامه «کتاب بان» شنبه ۲ مرداد ماه، با موضوع آینده باشگاه های کتاب خوانی از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا؛ در برنامه این  هفته « کتاب بان» با «علی اکبر زین العابدین» به عنوان کارشناس مجری با  «فرمهر منجزی » نویسنده ‌‌،مترجم و دبیر جام باشگاه های کتاب خوانی درخصوص آینده این باشگاه ها گفت و کودکی کند .

 امروز جریان باشگاه‌های کتابخوانی علاوه بر گستره و وسعت کمی و کیفی که داشته طبعا دستاوردهای مهمی را برای آینده کشور خواهد داشت. نسلی که سرانه مطالعه آن‌ها بالاتر خواهد رفت.

باشگاه‌ها دیگر صرفا فضایی برای خواندن کتاب نیست بلکه این باشگاه‌ها، هم به‌خواندن کتاب، ‌گفت‌وگو در باب کتاب و هم به خرید و مبادله کتاب، نامه به نویسندگان، فیلم معرفی کتاب‌های خوانده شده و ده‌ها فعالیت خلاقانه و مبتکرانه‌ دیگر می‌پردازند.

همچنین با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه های تبلیغ کتابخوانی این هفته «حوا فیروزجاهی »مروج کتاب خوانی  از « بابل» درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» شنبه هرهفته ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما
پرونده ویژه