موفقیت های بین المللی فیلم «مصطفی» در کره جنوبی

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۶۳۰
موفقیت های بین المللی فیلم «مصطفی» در کره جنوبی
فیلم کوتاه "مصطفی" به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی و علیرضا تیموری، پس از موفقیت های متعدد بین المللی، اینبار منتخب هجدهمین دوره ی جشنواره ی بین المللی "Cheongju" در کشور کره ی جنوبی شد.

به گزارش برنا؛ فیلم کوتاه "مصطفی" به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی و علیرضا تیموری، پس از موفقیت های متعدد بین المللی، اینبار منتخب هجدهمین دوره ی جشنواره ی بین المللی "Cheongju" در کشور کره ی جنوبی شد.

پیمان شاه محمدی، تهیه کننده و مدیر امور پخش بین المللی فیلم کوتاه مصطفی در این باره توضیح داد: حدود چهارهزار و پنجاه فیلم از صد و بیست و دو کشور،امسال در جشنواره "چونگجو" کره جنوبی ثبت نام کرده اند که از این بین شصت فیلم منتخب و به بخش رقابتی راه پیدا کرده اند که این برای ما یک دستاورد مهم است. فیلم کوتاه مصطفی به شکلی ویژه مورد توجه داوران بوده است و من به شخصه از این بازخورد بین المللی شگفت زده هستم. این اولین نمایش مصطفی در کشور کره جنوبی خواهد بود.

این جشنوراه توسط کیم کیونگ سیک ، اولین رئیس انجمن هنرمندان فیلم "چونگجو" در سال 2004 تاسیس شد. در آن زمان ، برنامه های اصلی "نمایش دعوت شده برای فیلم های کوتاه برجسته در کره" و "کلاس فیلم جوانان "چونگجو" با هدف پرورش استعدادهای آینده فیلم بود.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Cheongju با کشف و معرفی فیلم های کوتاه عالی از سراسر جهان ، مروج تنوع فرهنگ ویدیویی و پیشرو در تولید مستقل فیلم کوتاه است.

هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Cheongju یک جشنواره فیلم رقابتی است که به یک بخش غیر رقابتی و پنج بخش رقابتی تقسیم شده است.

فیلم کوتاه "مصطفی" با همراهی سازمان فیلم منطقه جنوب و فیلم اینستیتوت سوئد، در ایران ساخته شده است. که از مهمترین حضورش میتوان به انتخاب در چهلمین دوره فستیوال بین المللی گوتنبرگ سوید، برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم در فستیوال رومی استکهلم سوئد، راه یافته به بخش کرنر فستیوال بین المللی کن فرانسه و نمایش در دومین جشنواره گانداهارای پاکستان، در کارنامه ی مصطفی به چشم میخورد.

 در فیلم "مصطفی " سید سیف الاسلام هاشمی، فریبا طالبی، معصومه مرادی،محمد جبارنیا ، مجید ملک پور، زینب هاشمی، حسن حیدری و داریوش فضلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 علاوه بر پیمان شاه‌محمدی که تهیه‌کننده و مجری طرح،مشاورکارگردان، تدوینگرو برنامه ریز فیلم است، علیرضا تیموری و کُرنلیا اسوِنسون نیز تهیه‌کنندگان مشترک این فیلم بین المللی می باشند.

سایر عوامل فیلم نیز عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا تیموری، مدیر فیلمبرداری:مرتضی نجفی، مدیر صدابرداری: مهدی یگانه، آهنگساز: بهنود یخچالی، طراح گریم: آیدین فرضی، طراح صحنه و لباس: آویدا امیری.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز