در برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴»؛

بررسی انحصار واردات دارو

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۰۴۴۳
بررسی انحصار واردات دارو
با توجه به ماجراهای واردات دارو، برنامه "سلامت تا 1404" به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه 2 مرداد ماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد.

به گزارش برنا، مرتضی میلانی، تهیه کننده این برنامه در این باره می گوید: پخش برنامه "سلامت تا 1404" از ایام تیر ماه آغاز شده و با اجرای دکتر مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد.  این برنامه روز شنبه به انحصار دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص دارد و در هر قسمت از مهمانانی دعوت می کنیم تا بر اساس اولویت های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند. مهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهد بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا کنیم. این برنامه ساعت 11 و 40 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

وی که تهیه کنندگی برنامه مخاطب خاص هم دارد، ادامه می دهد: این برنامه هم روز شنبه 2 مرداد ماه به بررسی مدیریت اپیدمی کرونا در دوره انتقال دولت با حضور کارشناسان می پردازد. برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز