مقتدایی:

تشکیل شورای کودک و نوجوان در رسانه ملی اقدام ضروری و مثبتی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۱۸۷۴
تشکیل شورای کودک و نوجوان در رسانه ملی اقدام ضروری و مثبتی بود
نماینده مردم اصفهان در مجلس از تشکیل شورای کودک و نوجوان در رسانه ملی حمایت و تصریح کرد: امیدواریم شورای کودک و نوجوان صداوسیما با بهره گیری از فعالان این حوزه، به صورت مستمر و عملیاتی جلسات را برگزار و اقدامات آن را بر روی آنتن رسانه ملی ببینیم.

به گزارش برنا؛  عباس مقتدایی در خصوص تشکیل شورای کودک و نوجوان در رسانه ملی، گفت: این اقدام خوبی که توسط معاونت سیما مطرح شد، بازتاب خوبی در بین فعالان حوزه کودک و نوجوان داشت. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از گلایه مندی های مجلس و فعالان حوزه کودک و نوجوان، عدم توجه و اهتمام جدی سازمانها و نهادها به این مجموعه بود. برای مثال در بدو آغاز بکار مجلس، جمعی از نمایندگان در این خصوص بیانیه ای را خطاب به دولت و صداوسیما ارائه کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تاکید بر تحول مدیریتی و نگرشی در حوزه کودک و نوجوان، گفت: ضمن تقدیر از تشکیل این شورا، امیدواریم شورای کودک و نوجوان صداوسیما با بهره گیری از فعالان این حوزه، به صورت مستمر و عملیاتی جلسات را برگزار و اقدامات آن را بر روی آنتن رسانه ملی ببینیم. این شورا در صورتی که توسط متولیان جدی گرفته شود، یقینا می تواند زمینه ساز تحول در حوزه کودک و نوجوان صداوسیما شود و سایر سازمانها و نهادها نیز باید همچون صداوسیما انجام اینگونه اقدامات را دردستور کار قرار دهند.

مقتدایی افزود: کم کاری دستگاههای فرهنگی کشور باعث ورود فرهنگ غربی به کشور شده است. ما در حوزه کودک و نوجوان یک بی همتی را توسط متولیان شاهد هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجلس بر روی همه اقشار مخصوصا قشر مهم و آینده ساز کودک و نوجوان حساس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز