در پست اینستاگرامی خبر داد؛

رامبد جوان از حال و احوال خود بعد از بستری شدن خبر داد/خداراشکر ریه هایم درگیر نشد؛ زود بر میگردم

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۳۰۳۸
رامبد جوان از حال و احوال خود بعد از بستری شدن خبر داد/خداراشکر ریه هایم درگیر نشد؛ زود بر میگردم
رامبد جوان، در پیامی اینستاگرامی، از بستری شدن خود در بیمارستان و حال و روزش در طول یازده روز بیماری خبر داد.

به گزارش برنا، رامبد جوان، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، درباره وضعیت سلامتی خود در یازدهمین روز ابتلا به کرونا، توضیح داد.

مجری «خندوانه» که به دلیل کرونا نتوانست قسمت‌های پایانی فصل هفتم این برنامه تلویزیونی را تولید کند، در بخشی از پیام اینستاگرامی خود آورده است:

«کرونا و من، روز یازدهم!

ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!

مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطراف‌تان وجود دارد!

کرونا تمام توانش را برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا را شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد، اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان آمدم.

امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتر است و بعید می‌دانم ورق برگردد. تلاش کردم کسی را نگران نکنم. عذرخواهم برای این‌که نتوانستم با «خندوانه» کنارتان باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در «مردم معمولی» که نگذاشتند تولید این سریال، متوقف بشود.

قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم، چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌ام با کوید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گویم: «خیلی مواظب خودتون باشید. لطفاً، هم حواس‌جمع باشید و هم مطالبه‌گر.»

دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبه‌روشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.»

5589823

نظر شما
پرونده ویژه