«کوچه ژاپنی‌ها» روی میز تدوین / دورخیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۴۹۲۰
«کوچه ژاپنی‌ها» روی میز تدوین / دورخیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر
فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا، فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی با پایان مرحله فیلمبرداری روی میز تدوین قرار گرفت و به زودی آماده نمایش می‌شود.

این فیلم که پس از فیلم‌های «مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش»، «مردی که اسب شد» و «روسی» پنجمین اثر سینمایی امیرحسین ثقفی به حساب می‌آید برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.

امیرحسین ثقفی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی «کوچه ژاپنی‌ها» را نیز بر عهده دارد و تهیه‌کننده و مجری طرح این فیلم سینمایی علی‌اکبر ثقفی است.

در این فیلم سینمایی شراره سروش (طراح صحنه و لباس)، ستار اورکی (موسیقی متن)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر فیلمبرداری)، علی نوابی (برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان)، علیرضا پاک‌نهاد (صدابردار)، رضا ترکمان (جلوه‌های ویژه‌)، محمد قومی (طراح گریم)، فاطمه ثقفی (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، علی اصغر ثقفی و اصغر بازگشا (مدیر تدارکات) و علی سنگینی (دستیار صحنه و لباس) نیز همکاری داشته‌اند.

کوچه ژاپنی ها 2

مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی‌نیا، رضا یزدانی، علی اوجی، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، نفس بازغی و شقایق فراهانی بازیگران فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی‌ها» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ها»

«کوچه ژاپنی‌ها» در بستر متفاوتی نسبت به آثار پیشین سازنده‌اش روایت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز