لغو عمل‌های جراحی ارشا اقدسی؛

مادر ارشا اقدسی: برای یک درصد امید به زنده ماندنش دعا کنید

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۵۰۲۸
مادر ارشا اقدسی: برای یک درصد امید به زنده ماندنش دعا کنید
در حالی که قرار بود امروز عمل جراحی سر و گردن بر روی ارشا اقدسی انجام شود این عمل‌ها لغو شد. پزشکان ارشا اقدسی اعلام کردند علایم حیاتی او از شب گذشته به شدت پایین آمده و عمل‌های جراحی‌اش کنسل شد و پزشکان با دستگاه تنفس مصنوعی توانسته‌اند او را زنده نگه دارند.

به گزارش برنا؛ در حالی که قرار بود امروز عمل جراحی سر و گردن بر روی ارشا اقدسی انجام شود این عمل‌ها لغو شد. پزشکان ارشا اقدسی اعلام کردند علایم حیاتی او از شب گذشته به شدت پایین آمده و عمل‌های جراحی‌اش کنسل شد و پزشکان با دستگاه تنفس مصنوعی توانسته‌اند او را زنده نگه دارند.

مادر ارشا اقدسی که در بیروت در کنار او حضور دارد به گزارشگر صدا و سیما گفت: « یک درصد به زنده ماندن پسر شجاع من امید دارند و من این یک درصد را به شما هدیه می دهم که برای پسر عزیز من دعا کنید. پسرم که برای صنعت سینما خیلی زحمت کشید»

گزارشگر صدا و سیما در لبنان هم درباره آخرین وضعیت ارشا اقدسی گفت: «امید به زندگی او کاهش یافته اما پزشکان اعلام کردند حتی یک درصد امید هم میتواند ارشا اقدسی را به زندگی برگرداند. بخاطر همین همه تلاششان را انجام میدهند و از همه دوستان و طرفدارانش خواستند برای سلامتی اش دعا کنند»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز