در قلب فرهنگی رادیو فرهنگ؛

بررسی اشتراکات قیام امام حسین (ع) و حضرت ولیعصر( عج)

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۶۱۴۵
بررسی اشتراکات قیام امام حسین (ع) و حضرت ولیعصر( عج)
بررسی اشتراک قیام های عاشورا ‌آخر الزمان با محموریت «بازشناسی اهداف قیام امام حسین (ع) و امام مهدی ( عج)» موضوعی است که در برنامه « قلب فرهنگی » جمعه ۱۵ مرداد ماه بررسی می شود .

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام ده دست  به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه قلب فرهنگی جمعه این هفته به  بیان شاخص های قیام امام حسین علیه السلام و نیازهای جامعه برای احیای اهداف ماجرای کربلا  می پردازد.

در بخشی دیگر از این برنامه«حجت‌الاسلام میرزابیگی» کارشناس مهدویت  اهداف قیام امام حسین علیه السلام و اهداف مشترک ان در  ارتباط با قیام امام عصر(عج) را بررسی می کند .

در بخش نگاهی به فعالیت های ائمه جمعه نیز در گفت و گو با حجت الاسلام لایینی  امام جمعه ساری  استان مازندران  و‌حجت الاسلام سعادت فر  امام جمعه بافق استان یزد  گزارشی از برنامه های ستاد اقامه نماز جمعه ها ارائه می شود.

مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز