معرفی فیلم؛

«عروس شاهزاده» فیلمی ماجراجویانه و عاشقانه

۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۸۹۱۲
«عروس شاهزاده» فیلمی ماجراجویانه و عاشقانه
«عروس شاهزاده» فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک، رمانتیک، و فانتزی به کارگردانی راب رینر است که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد.

به گزارش برنا، «عروس شاهزاده» یا «عروسی شاهدخت» که به کارگردانی راب رینر کارگردان مطرح آمریکایی ساخته شده، از کتابی با همین عنوان اقتباس شده است.

«عروس شاهزاده» داستانی سرشار از عشق واقعی ، ماجراجویی زیاد ، دزدان دریایی ، شاهزاده خانم ها ، غول ها ، معجزه ، شمشیربازی و مجموعه ای وحشتناک از جانوران وحشی است . «عروس شاهدخت» رمان عاشقانه فانتزی مربوط به سال 1973 است که توسط نویسنده آمریکایی "ویلیام گلدمن" نوشته شده است. این کتاب عناصر کمدی ، ماجراجویی ، فانتزی ، درام ، عاشقانه و افسانه را ترکیب می کند و راب رینر به عنوان کارگردان در حفظ فضا و وفاداری به قصه «عروس شاهزاده» بسیار موفق بوده است به طوری که به گفته بسیاری از منتقدان «عروس شاهزاده» یکی از بهترین آثار راب رینر به حساب می‌آید.

راب رینر علاوه بر «عروس شاهزاده» ساخت فیلم‌های سینمایی «وقتی هری، سلی را ملاقات کرد»، «چند مرد خوب»، «الکس و اما» و «با من بمان» را در کارنامه خود دارد که البته «عروس شاهزاده» را می‌توان متفاوت‌ترین و یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار در کارنامه این کارگردان دانست.

خلاصه داستان:

پدربزرگی مهربان بر بالین نوه بیمار خود حاضر شده و داستانی قدیمی از دختری به نام «باترکاپ» که در یک مزرعه دورافتاده زندگی می کند را تعریف می کند و...

نظر شما