در رادیو فرهنگ ؛

نویسنده «حوض خون» به رادیو می آید

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۰۲۳۰
«فاطمه سادات میرعالی » نویسنده کتاب « حوض خون» مهمان برنامه « ایراندخت» یکشنبه ۲۴ مرداد ماه می شود و از رخت‌شویی در دفاع مقدس می‌گوید.

به گزارش برنا؛ مریم قاسمی تهیه‌‎کننده و گوینده برنامه «ایران دخت» رادیو فرهنگ، در این برنامه با «فاطمه سادات میرعالی»؛ بانوی پژوهشگر و راوی تاریخ شفاهی کشورمان گفت و گو می کند

در « ایراندخت » این هفته مهمان برنامه از خاطرات بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دفاع مقدس می‌گوید و‌بخش هایی از تاریخ شفاهی کشورمان که به هشت سال دفاع مقدس بازمی گردد را روایت می کند.

کتاب «حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» است که خاطرات و روایت‌های ۶۴نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس را شامل می‌شود که فاطمه‌سادات میرعالی، یکی از افرادی است که  تحقیق و گردآوری آن‌ها را بر عهده داشته‌ است.

در « ایراندخت» علاوه بر معرفی بانوان موفق، بخشی از زندگی فردی و اجتماعی و چگونگی فعالیت آنان در نقش‎های مختلف نیز بررسی می‎شود.

علاقه‎مندان برای آشنایی با بانوان فعال و اثرگذار ایرانی می‎توانند ساعت۱۶به مدت ۳۰ دقیقه برنامه «ایران دخت» را به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز