قرار شبکه پنج در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۱۱۸۵
شبکه پنج سیما در عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با ویژه برنامه زنده ی" قرار" همراه عاشقان و ارادتمندان امام حسین (ع) و یاران با وفایشان می شود.

به گزارش برنا، این ویژه برنامه که از گروه معارف شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مردم ایران می شود، در روز تاسوعای حسینی(ع) از ساعت 10 صبح و با اجرای احمد شفازاده روی آنتن می رود.

دوربین های قرار شبکه پنج سیما در این روز مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را از شهرستان های اسلامشهر و قرچک بصورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد. همچنین در فواصل برنامه نیز ارتباط زنده با مراکز استانها برقرار می شود.  

همچنین در عاشورای حسینی (ع) ویژه برنامه " قرار"، از ساعت 9 صبح روی آنتن خواهد رفت. این ویژه برنامه در این روز به پوشش تصویری زنده و مستقیم مراسم عزادرای ظهر عاشورا از آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا می پردازد و ارتباط زنده و مستقیم با حرم عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد داشت. 

پخش عزاداری از استانهای همجوار و مناطق مختلف شهر و استان تهران و سایر مراکز استانها از دیگر بخش های برنامه  قرار در روز دهم ماه محرم الحرام است که تقدیم نگاه عزاداران حسینی(ع)می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز