هادی مرزبان:

مسئولان نقش تئاتر در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی را نادیده نگیرند

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۶۷۲
مسئولان نقش تئاتر در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی را نادیده نگیرند
هادی مرزبان با اشاره به اینکه اهالی تئاتر انتظار دارند که بتوانند در این عرصه به فعالیتشان ادامه دهند تأکید کرد که مسئولان نقش تئاتر در حل معضلات اجتماعی و فرهنگی را نادیده نگیرند.

هادی مرزبان کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: من از مسئولان جدیدی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام می‌آیند به عنوان عضوی از خانواده تئاتر انتظار دارم که ما را باور داشته باشند و اگر تئاتر ندیده‌اند یا شناختی از آن ندارند هم حتماً تاریخ تئاتر ایران را مطالعه کنند و ببینند در تاریخ هنر تئاتر ایران چه بزرگانی حضور داشتند و چه افرادی کار کردند.

مرزبان خاطرنشان کرد: ما 40 سال است که در این کشور کار می‌کنیم و شرایط را می‌شناسیم و در شرایط مختلف کار را ادامه داده‌ایم؛ دیگر نمی‌توان ما را گزینش کرد. علاقه‌مندان به تئاتر، مسئولان و... ما را می‌شناسند و بهتر است مسئولان جدید هم با ما همکاری داشته و اجازه دهند کار کنیم.

او افزود: به نظر من همین که دخالت بی مورد صورت نگیرد و به اهالی تئاتر اجازه فعالیت داده شود کافی است. ما سال‌هاست در این عرصه فعالیت داشته‌ایم و خودمان می‌دانیم چه کارهایی باید انجام دهیم و شرایط کار در کشور را می‌شناسیم.

این کارگردان تئاتر در پایان اظهاراتش تأکید کرد: مسئولان نگاهشان به تئاتر را باید تغییر دهند، مسئولان جدید به دیدن نمایش‌های تئاتر بیایند و بدانند که با تئاتر می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد و اشکالات بسیاری را حل کرد. اگر مسئولان به اهالی تئاتر اعتماد کنند و اجازه فعالیت بدهند و ما را باور داشته باشند قطعاً با این هنر ارزشمند مشکلات بسیاری در کشور ما از بین می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز