در رادیو فرهنگ؛

از رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» تا نگاهی به آثار روح‌الامین در "نگارخانه"

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۳۸۱۲
از رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» تا نگاهی به آثار روح‌الامین در نگارخانه
برنامه «نگارخانه» امروز سه شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ میزبان لیلی گلستان مترجم و مدیر گالری گلستان و رویداد صد اثر صد هنرمند است.

به گزارش برنا؛ برنامه «نگارخانه» به موضوع بررسی هنرهای تجسمی در کشور و دغدغه‌های هنرمندان این حوزه و اطلاع رسانی از فعالیت های هنری اختصاص دارد.

در این برنامه امروز با  لیلی گلستان مترجم و مدیر گالری گلستان و رویداد صد اثر صد هنرمند‌ درباره رویداد تابستانی این گالری گفت و گو می شود.

بیست و نهمین رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» از پانزدهم مرداد همچون سال گذشته به صورت آنلاین و در وب سایت گالری گلستان با ارائه ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند آغاز شده است و تا ۱۷ شهریورماه ادامه دارد.

همچنین در بخشی دیگر از این برنامه  درباره هنر نقاشی « حسن روح الامین»صحبت می شود، حسن روح الأمین سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. او نقاشی است که بیشتر صحنه‌های عاشورا را به تصویر کشیده است. آثار روح الامین رئالیستی و از فضای فیگوراتیوهای کلاسیک و باروک و نورپردازی‌های دوره های گذشته استفاده کرده است.او یکی از هفت نامزد چهره سال هنر انقلاب در سال ۱۳۹۶ بوده است.

«نگارخانه» به همت گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه کنندگی رضا غیور و کارشناسی و اجرای امیر راد ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز