روایت زندگی شهیده خدمت و مدافع سلامت در رادیو

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۴۱۳۶
روایت زندگی شهیده خدمت و مدافع سلامت در رادیو
برنامه سپید جامگان آسمانی که به تهیه کنندگی مرجان قندی از رادیو سلامت پخش می شود، جمعه این هفته 5 شهریور ماه به روایت زندگی سارا خاتون تیموری زاده شهیده خدمت و مدافع سلامت اختصاص دارد.

به گزارش برنا، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره می گوید: این برنامه روایتی از مجاهدت و ایثار سپیدپوشانی است که پای در میدان عشق و ایثار گذاشتند. در برنامه این هفته روز جمعه 5 شهریور ماه با خانواده شهیده خدمت سارا خاتون تیموری زاده مصاحبه خواهیم کرد. شهیده خاتون تیموری زاده متولد سال 42 بود که لیسانس پرستاری داشت. وی در بیمارستان ابن سینا واقع در مشهد مشغول به فعالیت بود که 11 آذر ماه سال گذشته در اثر کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) به شهادت رسید. به همین دلیل در این هفته برنامه به روایت زندگی او اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان رادیو سلامت است که روزهای جمعه ساعت 12 و 30 دقیقه پخش می شود. همچنین در برنامه سپید جامگان آسمانی به پزشکانی که در سالهای دفاع مقدس به شهادت رسیدند یا اسیر شده و بعد از سالها اسارت به وطن برگشتند نیز می پردازد. به همین دلیل برنامه سپید جامگان آسمانی با این محوریت روانه آنتن می شود و ما در این برنامه به جامعه پزشکانی می پردازیم که همگام با سایر اقشار جامعه و رزمندگان راهی جبهه های حق علیه باطل می شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز