معرفی فیلم؛

«لوپر» فیلمی درباره سفر در زمان

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۵۲۵۰
«لوپر» فیلمی درباره سفر در زمان
«لوپر» عنوان فیلمی اکشن علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۲ ایالات متحده و به نویسنده و کارگردانی ریان جانسون است.

به گزارش برنا، در فیلم «لوپر» بازیگرانی همچون بروس ویلیس، جوزف گوردون-لویت، امیلی بلانت، پایپر پرابو و جف دانیلز ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان:

داستان اصلی فیلم که در سال ۲۰۴۴ اتفاق می‌افتد، دربارهٔ گروه تبهکاری است که برای افرادی از آینده کار می‌کنند. در این زمان مسافرت در زمان هنوز ناممکن است اما در آینده‌ای نه چندان دور، یعنی سال ۲۰۷۴ مسافرت در زمان ابداع خواهد شد، برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از این ابداع البته در همان زمان بلافاصله ممنوع می‌گردد. همچنین بنا به ابداعات صورت گرفته از بین بردن رد جسد مردگان در آینده غیرممکن خواهد شد. به همین دلیل گروهای تبهکار افراد مورد نظر خود را انتخاب و به صورت غیرقانونی دست بسته به زمان حاضر (۲۰۴۴) می‌فرستند تا توسط مزدورانی به نام لوپر که در این زمان استخدام نموده‌اند فرد قربانی را از بین ببرند. به این ترتیب قربانی خود به خود از چرخه اتفاقات آینده حذف می‌شود، دستمزد آن‌ها نیز به صورت شمش‌های نقره یا طلا در داخل لباس قربانیان جاسازی می‌شود. جو فردی است که در این میان به دنبال بستن این چرخه است.

امیلی بلانت فاش کرد که پس از خواندن نیمی از متن فیلمنامه، با بازی در این فیلم موافقت کرد؛ او حتی نمی دانست شخصیت او چیست. و نیز این فیلم دومین فیلم از سه فیلمی است که او بازی می کند که داستان فیلم درباره شخصیت هایی است که برای تغییر آینده تلاش می کنند. اولین فیلم اداره تعدیل محصول 2011 و سومین آن لبه فردا محصول 2014 بود. همچنین این فیلم سومین همکاری کارگردان ریان جانسون و جوزف گوردون-لویت است که اولین همکاری بین آنان آجر محصول 2005 ، و دومین فیلم برادران بلوم محصول 2008 می باشد. و این دومین فیلمی است که او با یادگیری زبان فرانسه دست و پنجه نرم می کند و فیلم دیگر ۱۰ چیز درباره تو که ازشان متنفرم (1999) است.  همچنین این سومین بار است که شخصیت بروس ویلیس در زمان سفر می کند و با خود جوان ترش روبرو می شود. دو شخصیت دیگر در فیلم های ۱۲ میمون (1995) و بچه (2000) بودند. همچنین به گفته کارگردان فیلم، نوآ سیگان (در نقش کید بلو) کلاسهای مختلفی را گذراند تا بیاموزد که چگونه اسلحه خود را به دور انگشت خود بچرخاند. و ریان جانسون از سال 2002 ایده های این فیلم را جمع آوری می کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز