دست در دست با یک بازیگر و یک مدال آورِ المپیک مهمان

۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۵۲۶۱
دست در دست با یک بازیگر و یک مدال آورِ المپیک مهمان
کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و جواد فروغی تیراندازِ قهرمان المپیک جمعه ۵ شهریور مهمان برنامه شبانه «دست در دست» می شوند.

به گزارش برنا، «دست در دست» در این قسمت از برنامه میزبان کوروش سلیمانیِ بازیگر می شود که  بازی در فیلم هایی مانند متولد ماه مهر، اتوبوس شب، یک گزارش واقعی و ... و سریال هایی مثل وارش، خواب زده، بچه مهندس ۴ و ... را در کارنامه خود دارد.

همچنین دیگر مهمان این برنامه جواد فروغی است که در  تیراندازی با تپانچه ۱۰ متر مردان در المپیک تابستانی ۲۰۲۰ مدال طلا گرفت و این نخستین نشان تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک بود. وی  در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نیز توانست ۲ مدال برنز را در دو رشته مختلف از تیراندازی به دست آورد‌.   این دو مهمان امشب با حضور در این برنامه  با سیاوش عقدایی مجری برنامه پیرامون نشر خوبی در جامعه، فعالیت های شان و ... گفتگویی شنیدنی را رقم می زند.

گفتنی است«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت ۲۳:۰۰  و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود .

نظر شما