در شبکه نمایش؛

یک هفته با آثار هیو جکمن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۵۳۸۳
یک هفته با آثار هیو جکمن
شبکه نمایش، از ۶ تا ۱۲ شهریور، هفت فیلم از آثار هیو جکمن، بازیگر استرالیایی را پخش خواهد کرد.

به گزارش برنا، هیو جکمن، بازیگر استرالیایی، که سابقه نامزدی جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «بینوایان» در کارنامه دارد، هفته پیشِ رو (۶ تا ۱۲ شهریور)، مهمان شبکه نمایش در بخش مرور آثار است.

جکمن از بازیگرانی است که بازی خود را از تئاتر و بازی در سریال‌های استرالیایی از جمله «مردی از رودخانه برفی» آغاز کرد و پس از راهیابی به هالیوود با حضور در فیلم‌های دنباله‌دار «مردان ایکس» و نقش ولورین، تبدیل به ستاره‌ای جهانی شد.

فیلم‌های منتخب این بازیگر در هفته پیش‌رو در شبکه نمایش، ساعت ۲۱ روی آنتن می‌روند.

دیگر فیلم‌های هفته آینده شبکه نمایش به شرح زیر است:

ساعت ۱۳: فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی که از شنبه ۶ تا ۱۳ شهریور پخش خواهند شد، عبارتند از «بمانی هفتم»، «نردبان»، «ساعت به وقت صفر»، «پاشنه بلند ۲»، «افسانه قشم»، «خاک و آتش»، «یتیم‌خانه ایران» نام فیلم‌های این بخش هستند.

ساعت ۱۵: باکس ثابت فیلم‌های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش، در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهند بود: «شرور»، «جک آیریش: بدهی قدیمی»، «نوا زمبلا»، «شرکت»، «نفس بکش»، «مبارزان شانگهای» و «خون و پول».

ساعت ۱۹: فیلم‌های منتخب خانوادگی «لبخند جیمی»، «مسابقه بزرگ»، «سفر به تاریخ»، «رسوایی ۱»، «بزرگ‌تر از زندگی»، «دو برادر» و «من هنوز آلیس هستم»، ‌هفته پیشِ رو از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

ساعت ۲۱: «کیت و لئوپولد»، «نبرد پولادین»، «حیثیت»، «اره ماهی»، «استرالیا »، «زندانیان» و «آموزش بد»، هفت فیلم با بازی هیو جکمن هستند که هفته پیش رو، از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

ساعت ۲۳: فیلم‌های جذاب باکس هفتگی شبکه نمایش، شامل «سه شمشیرزن ۲»، «امکان مینا»، «شهر دروغ‌ها»، «از فراز قله»، «تی ۳۴»، «آسمان‌خراش» و «شبح کوهنورد» است. «شبح کوهنورد» که محصول سال ۲۰۱۵ استونی و ساخته اورماس لیو است، برای نخستین بار از تلویزیون ایران پخش خواهد شد. داستان این فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده است، در مورد گروهی کوهنورد جوان است که برای تفریح به سیبری رفته‌اند و در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه می‌شوند.

ساعت یک بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک هفته پیشِ رو، به ترتیب عبارتند از «رولر کاستر»، «دژ» «عدالت زورو، «رودی کوهنورد»، «دست کثیف استعمار»، «به‌خاطر پسرم» و «بر سر دوراهی بزرگ».

نظر شما