در برنامه «پرانتز باز» مطرح شد؛

امین حیایی: از مسیری که آمده‌ام راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۵۹۹۶
امین حیایی: از مسیری که آمده‌ام راضی هستم
امین حیایی-بازیگر- شامگاه جمعه پنجم شهریور ماه مهمان برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش به تهیه کنندگی و سردبیری مارال دوستی بود و اجرای امیرعلی نبویان بود و نکاتی را در رابطه با کارنامه‌‌ خود بیان کرد.

به گزارش برنا، امین حیایی در این برنامه در پاسخ به پرسشی درباره راز ماندگاری یک بازیگر گفت: «تعهد کاری که ما تا چه مقدار به کارمان و مردم تعهد داریم و اینکه کاری را ارائه دهیم که شایسته‌ی مردم‌مان باشد و تا آنجا که می‌توانیم تلاش کنیم. این‌ها چیزهایی بوده که برای من اتفاق افتاده و به تدریج جلو می‌روم و مدام خدا ما را سورپرایز می‌کند!»

«کارهایی هم داشته‌ام که شاید آن اندازه‌ای که می‌خواستم خاص نبوده و اتفاق خاصی هم برایش نیفتاده ولی همان فیلم‌ها تجربیاتی را به من داده که باعث شده به یک پختگی برسم و بتوانم در فیلم حمید نعمت الله یعنی «شعله ور» و یا «قاتل و وحشی» یا «درخونگاه» یا فیلم امیرحسین عسگری به نام «برف آخر» کار کنم. من احساس می‌کنم این‌ها همان تجربیاتی است که آن کارها به من داده‌اند و اگر آن‌ها و این پختگی نبود شاید از پس این‌ کارها بر نمیامدم و برایم خیلی سخت می‌شد.»

«کارگردان برای من از همه چیز واجب‌تر است و در نهایت ذهن کارگردان برای من مهم است که خودم را به آن چیزی که او می‌خواهد برسانم. درواقع خمیری در دست او باشم که بتوانم به آن شکلی که خودش می‌خواهد در آیم. البته کارگردانی که توانمند است و کارش را بلد است و درواقع سوار بر فیلمنامه‌ است. اکثرا هم دوستان نویسنده‌ی خود کار هم بوده‌اند و با اشراف کامل کار را بر عهده گرفته بودند و ما هم در اختیارشان بوده‌ایم.»

«واقعا از مسیری که آمده‌ام راضی هستم. می‌دانم همه تجربیاتی بوده که باید انجام می‌دادم تا به این نقطه برسم و بتوانم راحت‌تر با کارگردان‌ها، فیلم‌هایی که کار می‌کنم و عوامل فیلم کار کنم و با عشق بیشتری در کنارشان باشم و از کارم لذت ببرم.»

«پرانتز باز» که در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش تولید می‌شود، از موزه سینما به صورت زنده و هفتگی ساعت 21:00 تا 23:00 پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز