گفت‌وگوی هفته؛

فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می‌گوید

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۷۵۹۵
فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می‌گوید
فریدون آسرایی با اشاره به اینکه مسئله بیمه هنرمندان در کشور ما هیچ‌گاه جدی گرفته نشده و اکثریت بیمه نیستند، به اهمیت این موضوع تأکید کرد و گفت: کاش در دولت جدید همه هنرمندان بیمه شوند.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور در استراحت کامل به سر می‌بریم اما به شخصه امیدوارم همکارانی که در این دوران کار می‌کنند با مشکلی مواجه نشوند. با تغییراتی که در مدیریت عرصه موسیقی به واسطه تغییر دولت صورت می‌گیرد قطعاً تغییراتی را شاهد هستیم اما کلیات همواره همان چیزی است که همیشه بوده و این کلیات به طور قطع تغییری نخواهد داشت.

آسرایی خاطرنشان کرد: البته دولت حاضر عنوان دولت انقلابی را دارد و از معنای انقلابی چنین انتظاری به وجود می‌آید که شاید قرار است تغییرات گسترده‌ای ایجاد شود و امیدوارم این تغییرات به نفع هنرمندان باشد اما آنچه که تجربه شده به نظر می‌رسد از معنای انقلابی ایجاد محدودیت بیشتر مدنظر است و احتمالاً قرار است سختگیری‌ها بیشتر شود که امیدوارم اینگونه نباشد.

او افزود: البته من هیچگاه با وزارت ارشاد به مشکلی بر نخوردم و چارچوبی وجود دارد که این چارچوب را هنرمندانی که سال‌هاست کار می‌کنند به خوبی می‌شناسند. من معمولاً با افرادی چون حسین غیاثی، عبدالجبار کاکایی و... کار کرده‌ام که چارچوب‌ها را می‌شناسند و من به شخصه تا امروز به مشکلی بر نخورده‌ام.

این خواننده در پایان درباره انتظاراتی که امروز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدگی به مشکلات هنرمندان وجود دارد، گفت: از نظر من بهترین کاری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران جدید در شرایط حاضر می‌توانند انجام دهند رسیدگی به مشکل بیمه هنرمندان است. ما سال‌هاست که در این عرصه کار می‌کنیم و هیچ یک از هنرمندان بیمه نیستند و به نظر من یکی از بهترین و مهم‌ترین کارهایی که وزارت ارشاد می‌تواند در شرایط حاضر انجام دهد حداقل بیمه کردن افراد شناخته شده است که اعتباری دارند و سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده‌اند. امیدوارم در دولت جدید همه هنرمندان در عرصه‌های مختلف بیمه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز