منتقد سرشناس آمریکایی: «قهرمان» بهترین انتخاب ایران برای اسکار است

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۹۷۳۸
منتقد سرشناس آمریکایی: «قهرمان» بهترین انتخاب ایران برای اسکار است
این روزها جشنواره فیلم تلوراید در آمریکا در حال برگزاری است. این جشنواره در سالهای گذشته بارها نقطه آغاز فیلم هایی بوده که در نهایت توانسته اند لقب بهترین فیلم سال را از آن خود کنند. حالا پیت هاموند منتقد سرشناش آمریکایی نشریه ددلاین در مطلبی بلندبالا فهرست فیلم های این جشنواره که شانس بسیاری برای درخشش در فصل جوایز را دارند، معرفی کرده است.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ این روزها جشنواره فیلم تلوراید در آمریکا در حال برگزاری است. این جشنواره در سالهای گذشته بارها نقطه آغاز فیلم هایی بوده که در نهایت توانسته اند لقب بهترین فیلم سال را از آن خود کنند. حالا پیت هاموند منتقد سرشناش آمریکایی نشریه ددلاین در مطلبی بلندبالا فهرست فیلم های این جشنواره که شانس بسیاری برای درخشش در فصل جوایز را دارند، معرفی کرده است.

هاموند در بخشی از این مطلب درباره فیلم «قهرمان» فرهادی که این روزها در جشنواره تلوراید حضور دارد، نوشت: کشور ایران اگر فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی را که در جشنواره کن برنده جایزه شد و اولین نمایشش در آمریکای شمالی را در جشنواره تلوراید تجربه کرده است، به اسکار ارائه ندهد، بی عقلی کرده است.

به نظر من «قهرمان» فیلم جذابی است که باید دیده شود و استودیوی آمازون هم مانند فیلم «دست خدا» پائولو سورنتینو تمام قد پشت این فیلم ایستاده است و می تواند فراتر از بخش بین الملل هم موفق باشد به هر حال فرهادی دو جایزه اسکار بین الملل دارد.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز