سفر به شهر بهارنارنج ایران؛

کاروان «شب نشینی» به ساری رسید

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۱۹۶۴
کاروان «شب نشینی» به ساری رسید
برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

به گزارش برنا؛ با این که شمال، تکرار یک تکرار است و سرسبزی طبیعت را با یک بسامد تقریباً یکسان در همه جا می‌پراکند، اما باز هم به هر شهر که می‌رسیم زیبایی طبیعت چنان یقه‌مان را می‌گیرد که از روی ناچاری و استیصال، کنارش توقف می‌کنیم و ساعت‌ها به زیبایی‌هایش خیره می‌شویم.

این بار در ساری، اقامت خواهیم کرد همان دیاری که به مرغ ترش مشهور است.

شهر ساری در مازندران نه تنها یک جاذبه گردشگری برای سفر است، بلکه به دلیل امکانات مناسب و شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع به عنوان یک شهر هدف برای مهاجرت به شمال هم انتخاب می‌شود.

غذاهای محلی ساری و سوغاتی های مخصوص آن از نظر مسافران و گردشگران بسیار مجذوب‌کننده هستند. زیبایی‌ها و دیدنی های شهر ساری در مازندران، متنوع هستند. اگر می‌خواهید با این جاذبه گردشگری در شمال بیشتر آشنا شوید، همچنان ما را همراهی کنید.

میهمانان برنامه امشب مجید لشگری و رمضان صالحی عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیوهستند.

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود. محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این برنامه ار مراکز استانهای کشور با اجرای مسعود روشن پژوه و به تهیه کنندگی یاسر معظمی گودرزی تهیه و پخش می شود.

اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی shabneshini.irani@ بارگذاری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز