اجرای طرح‌های مختلف مواسات و همدلی در تهران

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۲۲۴۷
اجرای طرح‌های مختلف مواسات و همدلی در تهران
با اعلام مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران طرح‌های مختلف مواسات و همدلی در سطح استان اجرا شد.

به گزارش برنا، روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام ماه محرم امسال با همکاری هیات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی استان تهران در کنار اجرای مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به اجرای طرح‌های مختلف مواسات و همدلی در سطح استان اقدام کردند.

وی افزود؛ در ماه محرم امسال بیش از ۲۶۵ هزار قرص نان رایگان، یک میلیون و ۷۷۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۶۵ هزار بسته معیشتی و ۱۳۰ دست سیسمونی در بین نیازمندان مناطق محروم توزیع گردید.

امسال همچون سنوات گذشته هیات مذهبی تلاش کردند علاوه بر برپایی مراسمات عزاداری امام حسین(ع)با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حل مشکلات معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و افزایش خانواده‌ های آسیب دیده از آن  قدم موثری بردارند تا علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی ،اندوهی را از دل مومنی بزدایند.

عبدالهی در پایان گفت:در ادامه اقدامات مومنانه و همدلی هیات مذهبی،تشکل‌های فرهنگی و قرآنی قصد دارند با همکاری مساجد شاخص استان در طرح مهرواره اوج  تا پایان ماه صفر،بسته های معیشتی و حمایتی، نان و غذای گرم، ارزاق، گوشت و مرغ ، لوازم‌التحریر و البسه گرم زمستانی را در بین نیازمندان مناطق مختلف توزیع نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز