ادامه تصویربرداری سریال امنیتی «سرجوخه» در داخل و خارج از کشور

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۲۳۳۸
ادامه تصویربرداری سریال امنیتی «سرجوخه» در داخل و خارج از کشور
سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی توسط دو گروه در داخل و خارج از کشور در حال تصویربرداری است.

به گزارش برنا، این درام جاسوسی - اجتماعی که از پاییز سال گذشته به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور تصویربرداری می شود.

پیش از این حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» و سامان صفاری در نقش «کیان» معرفی شده‌اند؛ همچنین آرش آصفی ـ بازیگر رستاخیز و خانه امن ـ در نقش ابراهیم یک افسر ضدجاسوسی بازی می‌کند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: سرپرست نویسندگان: حسین امیرجهانی، طراح و مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر گریم: سید جلال موسوی و مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی اشاره کرد.

«سرجوخه» یک درام امنیتی _ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

نظر شما