«عطرهای خالی» بهاره رهنما به ایستگاه پایانی رسید

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۵۵۱۸
«عطرهای خالی» بهاره رهنما به ایستگاه پایانی رسید
فیلم بلند «عطرهای خالی» به کارگردانی بهاره رهنما و تهیه کنندگی مجید بابایی که چهره های سرشناس زیادی همچون فریبا نادری و افسانه چهره آزاد در آن نقش آفرینی کرده بودند به پایان رسید.

به گزارش برنا؛  بعد از درگذشت پدر کارگردان “بهاره رهنما”فیلم بلند “عطرهای خالی” که با وقفه ای یک هفته ای رو به رو شده بود با تهیه کنندگی مجید بابایی ادامه یافت و اواخر مرداد به پایان رسید.

index

“فریبا نادری” و افسانه چهره آزاد” در دو نقش بسیار متفاوت و دیدنی در این کار ظاهر شدند.

فریبا نادری در نقش همسر مخفی یک مرد بازاری و افسانه چهره آزاد در نقش یک بیمار ام اس که پراز انرژی و سرزندگی است ایفای نقش کردند.

همچنین نیوشا ضیغمی ،نیما رییسی ،بهاره رهنما ،فریبا نادری، افسانه چهره آزاد، بهناز یادگاری، مرضیه اکبر نژاد، غزاله عبد الهی، فرشاد خدامی، محسن مالجو، بهمن عابدینی، فاطمه محمد زاده از بازیگران خوب تئاتر( در خبر قبلی به اشتباه زهرا محمدزاده نامیده شده بود)، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد، ایلیا عسگری نقش آفرینی کردند.

index

نیما حسندوست که همزمان تدوین اولین فیلم سینمایی بهاره رهنما را به عهده داشت این روزها آخرین روزهای تدوین را در دفتر این فیلم میگذراند. همچنین مهرداد نصرتی موسیقی فیلم را می سازد و به زودی فیلم برای مراحل نهایی فنی اصلاح رنگ و صداگذاری به یکی از استودیو های تخصصی فیلم خواهد رفت.

index

دیگر عوامل فیلم بلند عطرهای خالی نیز شیما جبراییلی مجری طرح ،احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن دوست تدوین فیلم را برعهده دارند.

حسین خدارتی نیز عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه ای فیلم عطرهای خالی هستند. گفتنی است بهاره رهنما که به تازگی وارد عرصه تهیه کنندگی هم شده و با این وصف باید از این بازیگر پرکار و فعال منتظر شروع مسیر جدیدی در رزومه سینمایی اش باشیم.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز