در کانال کردی شبکه سحر؛

بازیگر دلدادگان مهمان «ما و شما»

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۵۶۴۱
بازیگر دلدادگان مهمان «ما و شما»
مهدی صبایی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، مهمان امشب برنامه «ما و شما» در کانال کردی خواهد بود.

به گزارش برنا، تهیه کننده «ما و شما»، مهدی صبایی، هنر پیشه سینما، تلویزیون و تئاتر و بازیگر سریال دلدادگان که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته، مهمان این برنامه است.

قوامی در اینباره گفت: گفت و گوی صمیمانه ای با این هنرپیشه محبوب کشورمان در خصوص سابقه فعالیت هنری، آثار و نقش هایش خواهیم داشت.

مهدی صبایی متولد 1350 در تهران، کار خود را با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال 1375 آغاز کرد و در فیلم های سینمایی از جمله؛ ماهورا، رنج و سرمستی، قلاده های طلا، روز سوم ، مرسدس، سلطان، شیرهای جوان، بیدار باش و غیره به ایفای نقش پرداخته است.

روزگار جوانی، خداحافظ بچه، روزگار قریب، بدون شرح، دولت مخفی، میکائیل، اغما ، پهلوانان نمی میرند، در پناه تو  و ... از سریال هایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته  است.

پخش تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل برنامه، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

 «ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و با اجرای آزاد ابراهیمی، 28 شهریور ماه ساعت 23 به وقت تهران به مدت 55  دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما