«مجله اقتصادی» از شبکه سحر:

بررسی نتایج حضور ایران در اجلاس شانگهای

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۶۴۶
بررسی نتایج حضور ایران در اجلاس شانگهای
امروز در برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر موضوع اهمیت و نتایج حضور ایران در اجلاس شانگ های مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش برنا، عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای به عنوان اولین سازمان منطقه‌ای بعد از انقلاب اسلامی ظرفیت‌های جدیدی را به خصوص در حوزه همکاری‌های امنیتی و بین‌المللی در اختیار تهران قرار می‌دهد که پیش از این سابقه نداشته است.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که ایران و نظم بین‌المللی با توجه به تحولات افغانستان، جاری بودن مذاکرات برجام، قدرت گرفتن چین و پدیدار شدن نشانه‌های هر چه بیشتر از زوال نظم مبتنی بر ارزش‌های جهان غربی در برهه‌ای تعیین‌کننده در تاریخ قرار گرفته‌اند.

رضا امیدوار تجریشی فعال اقتصادی به عنوان مهمان اسکایپی برنامه در بخش «ایران» با اشاره به مطالب فوق به نکاتی دیگر برای مخاطبان بینندگان آذری زبان در جمهوری آذربایجان اشاره خواهد کرد.

همچنین  در بخش «جهان» برنامه نیز محسن همتی استاد دانشگاه حضور می یابد و در باره افزایش شدید و بی سابقه درآمد شرکت های کشتیرانی جهان در ایام پاندمی کرونا سخن می گوید.

«مجله اقتصادی» با اجرای فریده بقایی یکشنبه بیست و هشتم شهریور ساعت 17:30 به وقت تهران و با تهیه کنندگی عاطفه خالدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما