گذری بر توسعه ی استانها و زیر ساخت برق "در مسیر توسعه"

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۵۸۳۱
گذری بر توسعه ی استانها و زیر ساخت برق در مسیر توسعه
معاونان پارلمانی و امور برق وزیر نیرو به همراه مدیر عامل شرکت توانیر و نمایندگان مردم در برنامه "در مسیر توسعه" این هفته رادیو فرهنگ به بررسی اهمیت زیر ساخت برق در توسعه استان ها می پردازند.

به گزارش برنا؛ برنامه "در مسیر توسعه" دوشنبه ۲۹ شهریور ماه توسعه ی استانها بر پایه زیرساخت برق مورد بحث‌و‌بررسی قرار می گیرد.

در این برنامه دکتر محمد خدابخشی؛ نماینده ی مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، نایب رییس اول کمیسیون برنامه و بودجه و رییس فراکسیون توسعه ی متوازن کشور و دکتر محمد حسن متولی زاده؛ مدیر عامل شرکت توانیر و دکتر علیرضا ورناصری؛ نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و، دکتر رضا انجم شعاع؛  معاون پارلمانی وزیر نیرو و دکتر همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق تلفنی در بحث کارشناسی مسائل و مشکلات مربوط به زیرساخت برق و توسعه در استانها را بررسی کرده و به راهکار برای سرعت در توسعه شهرها می پردازند.

برق زیرساخت صنایع دیگر است و با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و پیشرفت فیزیکی طرح های صنعتی متقاضیان برق و همچنین صنایع بزرگ، باید توسعه برق در دستور کار ویژه قرار گیرد.

امروزه نقش و اهمیت انرژی و تأثیر آن در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست. انرژی به یکی از عوامل مهم در فرآیند رشد و توسعه تبدیل شده و کاهش مصرف برق موجب کاهش سرمایه‌گذاری در تجهیز صنعت برق می‌شود.

از آنجا که برق محور اقتصادی محسوب می شود، اجرای طرحهای مرتبط با زیرساخت برق نیز به رونق تولید و کسب و کار در استانهای کشور کمک می کند.

برنامه« در مسیر توسعه» کار مشترک رادیو فرهنگ و فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی است که دوشنبه ها بصورت زنده از ساعت ۱۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتزو ای ام‌ردیف ۵۸۵ مگاهرتز پخش رادیویی دارد و از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ به نشانیwww.radiofarhang.ir و در شبکه های ماهواره ای سپهر و آرا هم پخش تصویری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز