در شبکه العالم؛

قهرمان پاراالمپیک تیراندازی توکیو۲۰۲۰ مهمان «صباح جدید»

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۶۰۷۶
قهرمان پاراالمپیک تیراندازی توکیو۲۰۲۰ مهمان «صباح جدید»
بانوی قهرمان تیراندازی مسابقات پاراالمپیک توکیو 2020 ، ساره جوانمردی، مهمان ویژه برنامه «صباح جدید» شبکه العالم خواهد بود.

به گزارش برنا، تهیه کننده «صباح جدید»، ساره جوانمردی، قهرمان مسابقات تیراندازی پاراالمپیک توکیو 2020 مهمان این برنامه خواهد بود و در خصوص چگونگی کسب موفقیت خود برای علاقمندان این رشته ورزشی گفت و گو خواهد کرد.  

فهمی در این خصوص گفت: ساره جوانمردی دارنده سه مدال طلای در مسابقات پاراالمپیک تیراندازی است که ۹ شهریور ۱۴۰۰ در مرحله نهایی تپانچه ۱۰ متر در  رقابت با هفت ورزشکار دیگر طلایی شد و هفتمین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد و بالاتر از تیراندازان ترکیه و مجارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی افزود: ساره جوانمردی در خصوص حضور خود در مراسم دیدار ورزشکاران مدال آور با رهبر معظم انقلاب و بیانات مهم ایشان در خصوص اهمیت عزم و اراده جوانان در فتح سکوهای جهانی مطالبی را بیان خواهد کرد.

چگونگی انجام تمرینات و کسب موفقیت در رکورد شکنی جهانی از دیگر موضوعاتی است که در این گفت و گو تشریح خواهد شد.  

ساره جوانمردی، متولد ۱۳۶۳ در شیراز است و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. وی با حضور در میدان رقابت برای افتخار و عزت نام ایران، سه دوره موفقیت جهانی کسب کرده است.   

«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب 30 شهریور ساعت 10 به مدت 90 دقیقه به طور زنده از شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز