«مِن ایران» شبکه العالم تحلیل می کند؛

سخنرانی دکتر رئیسی رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهای دیپلماتیک ایران

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۳:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۷۱۵۰
سخنرانی دکتر رئیسی رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهای دیپلماتیک ایران
سخنرانی دکتر رئیسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدارهای دیپلماتیک وزیر خارجه در نیویورک در این برنامه از « مِن ایران» شبکه العالم تشریح خواهد شد.

به گزارش برنا، تهیه کننده «مِن ایران»، سخنان دکتر رئیسی در این دوره از مجمع عمومی سازمان ملل متحد و جزئیات رویدادهای دیپلماتیک در این برنامه با حضور دکتر حسین روزبه، کارشناس مسائل بین الملل بررسی و تحلیل خواهد شد.

   مقامی افزود: اشاره رئیس جمهوری به بی اعتباری  نظام سلطه آمریکا با پخش تصاویر تاریخ ساز هجوم مردم این کشور به ساختمان کنگره و صحنه های پرت شدن افغان ها از هواپیمای آمریکایی، قوی تر شدن استقامت ملت ها از قدرت ابرقدرت ها، شکست پروژه تحمیل هویت غربی، اشتباهات آمریکا و نقش مجاهدت شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در ایجاد امنیت در منطقه از جمله مباحث مطروحه در بحث کارشناسی این برنامه خواهد بود .

 مرور رسانه های جهان با موضوع مرتبط با ایران، رصد فضای مجازی در خصوص موضوع این برنامه، گفت و گو با کارشناسان و نیز چهره های مطرح کشور و نمایندگان مجلس و مروری بر اندیشکده ها از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی است که مقامی در آخر به آن اشاره کرد.

  افنان المعمار و محمد باقر حیدری، مجریان این برنامه، ملاک انصاری، دبیر محتوایی و زهرا سودفرد مسئول هماهنگی «مِن ایران» هستند.

 این برنامه یکم مهر، ساعت 21  به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز