شهید مجتبی عبداللهی از همان کودکی نمک خورده اهل بیت (ع) بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۷۶۱۶
شهید مجتبی عبداللهی از همان کودکی نمک خورده اهل بیت (ع) بود
مادر شهید مجتبی عبداللهی اولین و جوان‌ترین شهید ارتش جمهوری اسلامی مدافع حرم در برنامه زنده "سلام تهران"، اظهار کرد: شهید ما از بدو تولدش که در ماه رمضان به‌دنیا آمد، از همان اول نمک خورده اهل بیت (ع) بود، نامش هم مزین به امام حسن مجتبی (ع) انتخاب کردیم.

به گزارش برنا؛ پدر اولین و جوان‌ترین شهید ارتش جمهوری اسلامی  مدافع حرم "شهید مجتبی عبداللهی" در برنامه زنده "سلام تهران"، اظهار کرد: فرزندم از تکاوران ارتش در ۱۳۸۸ و جزو افسران عالی رتبه ارتش بود که در اسفند ماه ۱۳۹۴ عازم سوریه شده و تقریبا یک ماه بعد شهید شد. 

وی با بیان اینکه پسرم به‌عمراه اولین نیروی اعزامی ارتش ۶۵ نوحه اعزام شد، افزود: از آنجایی که انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و تفکرات عاشورایی با پشتوانه ولایی است، ورودی عزیزران در دانشگاه افسری به‌عنوان سرباز ولایت است، دلشان حرم الله است و به هر جایی که ولایت امر کند پر می‌زند.

عبداللهی تصریح کرد: ما هم به این که تاریخ تکرار نشد افتخار می‌کنیم، آل حسین (ع) در آن کسرت اسارت، عمارت را برای همه به ارمغان آوردند و امروز تفکر عاشورایی برقرار است.

پدر شهید عبداللهی یادآور شد: فرزندم داوطلبانه به سوریه رفت، خرسندم که پسر دیگرم هم افسر امام زمان (عج) است،  بصیرت الهی همین است که در راه ولایت باشیم، همه ما فدایی ولایت هستیم تا بتوانیم با استکبار جهانی که هزاران کیلومتر از ما فاصله دارد می‌جنگیم.  

در ادامه گفت‌وگو مادر شهید مجتبی عبداللهی عنوان کرد: شهید ما از بدو تولدش که در ماه رمضان به‌دنیا آمد، از همان اول نمک خورده اهل بیت (ع) بود، نامش هم مزین به امام حسن مجتبی (ع) انتخاب کردیم.

وی افزود: فرزندم از دوران کودکی تفکر بسیجی داشت و در جلسات و هیات‌ها مربوط به اهل بیت (ع) شرکت می‌کرد،  شجاعت، اقتدار و منش بزرگی داشت طوری نشان می‌داد که آینده درخشانی دارد و همیشه در نماز جماعت و جمعه حاضر بود.

خانم عبداللهی با بیان اینکه پسرم داوطلبانه به سوریه رفت، تاکید کرد: برای اعزامش مخالفتی نداشتیم، چرا که با توجه به علاقه زیادمان به اهل بیت (ع)، به‌یاد مظلومیت طفل سه ساله امام حسین (ع) و غم حضرت زینب (س)  که می‌افتادیم دلمان می‌خواست کاری کنیم و این کمترین کار ممکن بود.

این مادر شهید در پایان اذعان داشت: در مسیر دلدادگی به اهل بیت (ع) از مال و جان مایه می‌گذاریم و راهشان را ادامه خواهیم داد، در بحران کرونا نیز اقداماتی از قبیل کمک‌رسانی به مردم و توزیع ماسک کردیم، هدفمان ادامه راه شهدا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز