در شبکه آی‌فیلم؛

نمایش«روشنایی در پوتین» از قاب تلویزیون

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۸۰۸۵
نمایش«روشنایی در پوتین» از قاب تلویزیون
فیلم «روشنایی در پوتین» به کارگردانی بابک نبی زاده و تهیه کنندگی محمد قانع فرد، شنبه سوم مهر، از قاب برنامه «سینمای کوتاه» در آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

به‌گزارش برنا، برنامه تلویزیونی «سینمای کوتاه» که شنبه‌ شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود، این هفته به فیلم کوتاه «روشنایی در پوتین»، برگزیده در جشنواره فیلم‌های نظامی‌میهن‌پرستانه روسیه، اختصاص یافته است.

«روشنایی در پوتین» داستان مادر دلسوخته‌ رزمنده جوانی است که هنوز بعد از سی سال هیچ خبری از او در دست ندارد و تنها به یک لنگه پوتین او دل خوش است که یکی از دوستان پسرش از منطقه برایش آورده است. وی که  همواره در انتظار بازگشت پسرش از مناطق جنگی است برای مدتی موقت، مجبور به ترک خانه است و تصمیم می‌گیرد برای فرزندش که به گمان او هر لحظه ممکن است به خانه برگردد، یک فیلم بسازد... شاید پسر برگردد و در نبود مادر، آن فیلم را ببیند.

 مریم بوبانی، بهرام کمیجانی و مهدی فخاری بازیگران این فیلم هستند.

بابک نبی‌زاده، کارگردان این فیلم کوتاه، مهمان این هفته «سینمای کوتاه» به‌تهیه‌کنندگی علی‌اکبر صدیقی خواهد بود. آی فیلم این برنامه را شنبه سوم مهر ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌کند. بازپخش آن نیز روز یکشنبه ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود‌.

نظر شما