عصر دیروز در رادیو فرهنگ‌؛

مراسم رونمایی کتابهای نشر شاهد برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۸۷۸۲
مراسم رونمایی کتابهای نشر شاهد برگزار شد
در هفته دفاع مقدس ۱۲ عنوان کتاب با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس با همکاری رادیو فرهنگ و بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد.

به گزارش برنا؛  12عنوان کتاب دفتر دوم «وصیت‌نامه کامل شهدای استان گیلان»، «قطعه شورانگیز»، «نشان یک فصل را بگو»، «هر روز ساعت هفت و ده دقیقه»، «به پاکی شبنم»، «رد پای گلوله»، «پلاک ۷۸»، «نشان سرخ ذوالفقار»، «شهد شهود»، «اصحاب درد»، «مهارت‌های ارتباطی از نگاه قرآن و روایات» و همچنین چاپ سوم «قله‌های سپید دوردست» از تازه‌های «نشر شاهد» در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم، قائم مقام رسانه ملی، علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی، علیرضا حبیبی، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی، مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و نویسندگان این ۱۲ کتاب عصر روز شنبه ۳مهرماه در استودیو شماره یک رادیو فرهنگ رونمایی شدند .

در این مراسم که با عنوان « آیین کتاب ایثار» برگزار شدحبیبی، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ همچنین از پیگیری تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تشکیل یک گروه تخصصی کتاب خبر داد و گفت: هدف از این اقدام ایجاد بانک کتاب دفاع مقدس با محوریت نگاه جهانی است، به گونه‌ای که با ترجمه کتاب‌های دفاع مقدس، این آثار در سطح گسترده‌تر عرضه شود.

سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اثربخش رسانه ملی برای ترویج فرهنگ شهادت گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران 9 میلیون سند دیجیتالی از شهدا به صورت دست نوشته و وصیتنامه شهدا برای ارایه به نسل نوجوان و جوان کشور دارد. در این قالب آمادگی داریم با امضای تفاهم نامه با رسانه ملی، این اسناد به صورت کاربردی و هنرمندانه به مخاطبان عرضه شود.

وی افزود: ثبت تاریخ شفاهی والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و پس از آن همسران شهدا را در دستور کار داریم که با همکاری رسانه ملی در سراسر کشور  با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز