«بوتاکس» سوسن پرور تماشایی می شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۰۰۱۱
«بوتاکس» سوسن پرور تماشایی می شود
فیلم سینمایی «بوتاکس» با حضور برخی از عوامل آن، چهارشنبه ۷ مهر در برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» معرفی می‌شود.

به‌گزارش برنا ؛ کاوه مظاهری کارگردان و  سوسن پرور و محسن کیایی بازیگران فیلم سینمایی «بوتاکس» قرار است فردا شب در «سینما آی‌فیلم» درباره جزئیات ساخت فیلمشان، اطلاعات مفیدی به مخاطبان این برنامه بدهند.

بوتاکس فیلمی درام و مهیج با هنرنمایی سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خان‌جانی، محسن کیانی، مریم نجفی و مهناز افتاده‌نیا به نویسندگی کاوه مظاهری و سپینود ناجیان و تهیه‌کنندگی کاوه مظاهری و سروش سعیدی محصول سال ۱۳۹۹ کشورهای ایران و کانادا است.

این فیلم نخستین بار در سی‌وهشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول نیز شد و در سطح بین‌المللی نیز جوایز بسیاری را از آن خود کرد که مهم‌ترین آنان، دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم از جشنواره فیلم تورین بوده است.

«بوتاکس» که در دوران شیوع ویروس کرونا تن به اکران آنلاین و اینترنتی نداد، اکنون مدتی است که در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماها رفته است.

در خلاصه داستان آن آمده است: دو خواهر به نام‌های اکرم و آذر به همه می‌گویند برادرشان به صورت قاچاق به آلمان رفته و از او خبری ندارند. به مرور این دروغ در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود تا حدی که روزها را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان طی می‌کند.

«سینما آی‌فیلم» به‌کارگردانی عطا جاوید، چهارشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به مرور اخبار مهم سینمای ایران و معرفی ویژه یکی از فیلم‌های در حال اکران و مصاحبه با عوامل آن می‌پردازد. تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود.

نظر شما