خبرنگار ورزشی در گفت و گو با رادیو ایران:

احتمال لغو حضور تماشاگران در بازی ایران و کره بسیار زیاد است

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۰۱۳۴
احتمال لغو حضور تماشاگران در بازی ایران و کره بسیار زیاد است
علیرضا محرمی خبرنگار ورزشی گفت: به نظرمی رسد مکانیزم تطابق اطلاعات واکسن با بلیت الکترونیک و تست منفی PCR، انجام این پروسه را دشوار کند.

به گزارش برنا، علیرضا محرمی خبرنگار ورزشی در برنامه «ورزش ایران» درباره ورود تماشاگران به استادیوم آزادی برای دیدار ایران - کره جنوبی گفت: هر چند پیشتر سخنگوی ستاد ملی کرونا اجازه حضور 15 درصدی تماشاگران را در ورزشگاه به شرط تزریق دو دوز واکسن داده بود اما خبرهای جدید حاکی از آن است که هنوز این مسئله نهایی نشده و حتی ممکن است منتفی شود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا تمام اختیارات برای حضور در ورزشگاه در دست ستاد ملی مقابله با کروناست؟ گفت: نمی توان گفت تمام اختیارات در دست ستاد ملی مقابله کرونا است، در این مسئله الزامات فدراسیون جهانی فوتبال نیز حضورتماشاگران در ورزشگاه را به تاخیر انداخته است.  

محرمی در بخش دیگر صحبت هایش به بلیط فروشی الکترونیکی اشاره کرد و گفت: از گذشته در ایران تطبیق کدهای ملی با بلیط الکترونیکی با مشکل مواجه بوده است و به نظر می‌رسد مکانیزم این کار و تطابق اطلاعات واکسن با بلیت الکترونیک و تست منفی PCR انجام این پروسه را دشوار کند. می توان گفت هنوز آمادگی انجام این کار در یک بازی رسمی ملی وجود ندارد.

برنامه «ورزش ایران» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 19:05با اجرای حسین معتمد هاشمی و ایمان آرزه از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما