افتتاحیه نمایشگاه «گاه خویش» در گالری «شلمان»

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۰۸۴۷
افتتاحیه نمایشگاه «گاه خویش» در گالری «شلمان»
نمایشگاه نقاشی شیما شوقی‌بیگی با موضوع دغدغه‌های زن امروز ایرانی از جمعه ۹ مهرماه در گالری شلمان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، نمایشگاه نقاشی‌ «گاه خویش» با ۱۹ اثر از «شیما شوقی بیگی» و با موضوع دغدغه‌ها و مشکلات زن امروز ایرانی، جمعه ۹ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در گالری «شلمان» افتتاح می‌شود.

«شیما شوقی بیگی» متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ تهران، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ و کارشناسی ارشد مطالعات زنان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده است.

شرکت در هشتمین سالانه منتخب نسل نو(سال ۱۳۹۳)،  نمایش آثار در خانه هنرمندان (سال ۱۳۹۵) و برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری سایه (سال ۱۳۹۷) از جمله فعالیت‌های شیما شوقی‌بیگی در عرصه هنر است.

در استیتمنت نمایشگاه «گاه‌خویش» آمده است:

«فضایی برای خویشتن خویش»، دقیقا همان اتفاقی است که سالیان درازی‌ست زنان و خصوصا زنان ایران از آن بی‌بهره‌اند، برای همین است که زیبایی،نشاط،صلح و دوستی رو به کاهش است. زنان می‌توانند هر جایی را سرسبز و ممکن برای زندگی کنند. به شرط آن‌که زندگی‌شان از آنِ خویش باشد حتی شده یک وجب. دقیقا همان زمان است که شروع به خلق کردن و شکوفا شدن می‌کنند.

مدیریت رسانه‌ای این نمایشگاه به عهده فرنوش آباء است. علاقه‌مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه «گاه خویش» غیر از روز افتتاحیه می‌توانند، ۱۰ تا ۱۴ مهر از ساعت از ۱۶:۳۰ تا ۲۰ به گالری «شلمان» به نشانی تهران، بلوار میرداماد، رودبار غربی(جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول مراجعه کنند.

نظر شما